بهترین فرصت برای رصد سیاره مشتری را از دست ندهید

سال 2021 میلادی، پر از اتفاقات جدید تو حوزه ی بلاک چین و ارز های دیجیتال بود. تو هم نیازی به من نداری. پیش از این هم گفته شده بود که تمام کردن بوردرلندز 3 بیشتر از ۳۰ ساعت زمان خواهد برد. تمام این اقمار، یخزدهاند و بزرگترینشان عبارتند از تایتان و رئا. توسعهدهندگان یوبیسافت اعلام کردند بازی مرزهای پاندورا را طوری میسازند که به بازیکن اجازه دهد سیاره پاندورا را با تمام پیچیدگیهایش بدون محدودیت زیرپا گذاشته و کشف کند. عبدالغفارخان به همراه پدرش و اعتضادالسلطنه با این گروه، گذر زهره را رصد کردند. در سال 1980 و پس از 18 ماه نقشهبرداری بهوسیله فضاپیمای آمریکایی پیونیر زهره 1 (Pioneer Venus 1) نخستین نقشهی راداری زهره تکمیل شد.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه برای پلتفرمهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه میشود. فضانوردان هنوز هم در پی کشف نهمین سیاره واقعی منظومه شمسی هستند. کلپترپ، این ربات دوست داشتنی در اینجا به گونهای برنامهریزی شده است که میتواند از هریک از شخصیتها برخی از تواناییهایشان را قرض بگیرد و به نوعی آنها را با هم ترکیب کرده و به توانایی جدیدی دست پیدا کند. در طول روز، این نور قرمز مانع بازتاب شدن نور خورشید و عبور از ابرهای غلیظ ناهید میشود اما در طول شب این کاوشگر میتواند نور موجود را جمعآوری کند و ویژگیهای خیره کننده زمین شناسانه سطح سیاره را برای ما قابل مشاهده کند.

وفادار ماندن به روح یک مجموعه برای دنبالههای آن میتواند یک مزیت بزرگ باشد، از طرفی ضعف اصلی این بازی نیز آنجاست که بیش از حد همان بوردرلندز باقی مانده است. در واقع، آن را به عنوان تجسم چیزی شوم و مشکل، که از آن باید در حداکثر فاصله ماندن تفسیر شده است. جو بازی بسیار طنزگونه و در عین حال هیجان انگیز است که باعث می شود در کنار دارا بودن ویژگی های سبک شوتر به عنوان یک سرگرمی برای فراغت گزینه مناسبی باشد؛ چیزی که کمتر مشابه آن را در بازی های دیگر دیده ایم. از سوی دیگر دما برای سیارات گازی چندان متغیر نیست، زیرا خورشید سطح گازی را به اندازهی سطح سنگی یا فلزی گرم یا سرد نمیکند.

آیا مدار عطارد با مدار بقیه سیارات متفاوت است؟ در منظومه شمسی، عطارد به خورشید نزدیکتر است، پس از آن سیاره زهره، سپس سیاره ما زمین، سپس مریخ، پس از مریخ، مشتری، سپس زحل، اورانوس، نپتون و پلوتون. و کشو او. اگر نه برای این دختر کنجکاو، ما را بدون هیچ مشکلی و در هر چیزی زندگی می کنند مورد نیاز نیست. پس شکارچیان ما به جنگ ویلهلم که یکی از شخصیتهای شریر بازی بوده و نیمه روبات نیز هست میروند و به کمک هسته انرژی بدن او، سپری برای دفاع از پایگاه مقاومت میسازند.

در اینجا لیلیث از قدرت سایرن خود برای انتقال آنی مقر گروه مقاومت به بخش دیگری از سیاره استفاده میکنند. اما چیزی نمیگذرد که مشخص میشود هوش مصنوعی آنجل در اصل دختر جک است و به گروه مقاومت خیانت میکند. سیارهای بی قانون و وحشی اما بسیار غنی که کمپانیهای بزرگ را به خودش جذب کرده است. او در حکایتهای هفتگانة خویش بنا به ظرفیت آنها به مدد مفهوم رمزی رنگ ابعاد مادی و معنوی انسان را تلفیق کرده و موازی با طرح وجود مثالی او گسترش داده است. متاسفانه از گنج خبری نیست اما گشودن دروازه تالار، موجب افزایش رشد عنصر بیگانه و البته ارزشمندی در سراسر پاندورا میشود که اریدیوم نام دارد.

اما قهرمان بازی موفق میشود هوش مصنوعی جک را شکست دهد و پایگاه به سیاره پاندورا سقوط میکند. در نسخه اول چهار نفر به نامهای رولاند، بریک، موردیخای و لیلیث به سیاره پاندورا میآیند و به وسیله هوش مصنوعی به نام آنجل رهبری میشوند. در طول بازی هر لحظه ممکن است سلاح های جدیدی پیدا کنید که شامل انواع کلت، شاتگان، مسلسل، اسنایپر و حتی سلاح های عجیبی است که در واقعیت وجود ندارند؛ سلاح هایی که می توانند به وسیله ی آتش یا حتی الکتریسیته دشمنان شما را از بین ببرند.

وی کشف کرده که دروازه گنجینهها را میتوان هر دو قرن یکبار به وسیله کلیدی خاص باز کرد. شخصیت های اصلی بازی به دنبال کشف دروازه باستانی پاندورا پا به این سیاره می گذارند. شخصیت های بازی از لحاظ چهره، لباس و اندام همگی ظاهری عجیب دارند که با تمامی عناصر داستان همخوانی دارد. این سیاره از نظر شکل ظاهری در مقایسه با سایر سیارات کروی تر می باشد. همانطور که می بینید ، ترتیب تغییر زیادی نکرده است: سیارات داخلی در خطوط اول قرار دارند ، و مکان اول توسط عطارد قرار دارد ، و در موقعیت های دیگر – سیارات بیرونی.

این میدانها تأثیر زیادی روی برهمکنش میان سیاره و بادهای خورشیدی میگذارند. و آنچه از دلایل به این باور اساطیر یونانی نیست؟ ولی با تأمل دربارهی آنچه که برای تحقق این اشارهی درونی ضروری است، به تدریج ابهامهایی نمایان میشود. آنچه که دانشمندان در پی دستیابی به آن هستند امکان استفاده از منابع بسیار غنی و گران قیمت سیاره پاندورا است. در واقع ” آواتار ” ساخته جیمز کامرون هم ماموریتی دارد ، ماموریتی که تا هنگام / استحاله شخصیتی اش/ به اهمیت و واقعیت آن پی نمی برد .

بعلاوه، با قدم زدن زیر این کوه ها هم می توانید از زاویه جالب ترشان تماشا کنید. صد ها سال پیش مردم از ستاره های دنباله دار می ترسیدند. سیاره و ستاره دو مفهوم جداگانه در تعریف اجرام آسمانی هستند. در این مدت حواشی زیادی دربارهی همکاری این استودیو با کونامی برای ساخت یک عنوان جدید وجود داشته است. زحل 29 سال و 5 ماه طول می کشد تا یک بار به دور خورشید بچرخد اما در مدت 10 ساعت و 40 دقیقه حول محور خود می چرخد. شاید این نقشه عاقلانهای نباشد اما کاراکتر جک هم طبعا آدم عاقلی نیست.

شما می توانید در بازی از بین چهار شخصیت مختلف، یکی را انتخاب کرده و در نقش آن کاراکتر ماموریت ها را به پایان برسانید. در کنار این از چهار شخصیت جدید که برای کاراکترهای بازی استفاده شده است که کسانی که نسخههای قبلی بازی را تجربه کرده باشند، تقریبا سه نفر از آنها را قبلا در جبهه دوست یا دشمن دیدهاند. او تعداد زیادی از بازتاب و refractions در زمینه ادبیات و هنر پیدا کرده است. تعداد زیادی از مردمان باستانی هستند که مریخ را با جنگها مرتبط میدانند. موسیقی های بازی نیز با توجه به موقعیتی که در آن هستید عوض می شوند که هر کدام از آن ها توانسته به جذابیت های بازی اضافه کند و نمی توان هیچ ایرادی از آن ها گرفت.

شکارچیان هم کشف میکنند که جک قصد دارد با استفاده از قدرت انجل کلید تالار گنج را فعال کند. نون وا ها نون می پختن ، بقال ها بقالی می کردن و سخنران ها سخنرانی و من نویسنده هم متن دلخواه خودم رو می نوشتم . به گونه ای که تلاش ها برای بدست آوردن اطلاعات دقیق از این سیاره و منابع آن ناکام مانده . آنها پس از کشتن جک، همان مکاشفات و نقشهای که جک قبلا دیده بود را مشاهده کرده و نقشهای از مکان دقیق سایر تالارهای گنج را به دست میآورند. پس از این جک با سمبلی شناور در هوا روبرو میشود و با تماس با آن، الهاماتی از آینده و محل دقیق سایر تالارهای گنج را که یکی از آنان در پاندورا است را مشاهده میکند.

او دانشمندی است که بر روی تالارهای گنج تحقیق میکند. Gladiatorکلاس دیگری است که وجه بارز آن سپری است که ضربات وارد شده از طرف دشمنان را در خود ذخیره میکند و بعد میتوانید از همه آنها یکجا استفاده و آسیبی مهلک به دشمن وارد کنید. این فیلم علمی- تخیلی داستان سیاره غنی و زیبای پاندورا را روایت میکند که موجودات بومی آن در چرخه زندگی با هم یکی شدهاند. آنها با محوریت طوفان دریایی در سیاره پاندورا طراحی شدهاند. مقر جک پایگاه فضایی هیلیوس در نزدیکی سیاره پاندورا است. جک برای باز پسگیری هیلیوس ارتشی رباتی فراهم میکند، چند تا از شخصیتهای نسخه اول به بازی اضافه میشوند، شما نژادی فرازمینی به نام اریدیان را ملاقات کرده و سرهنگ زارپدون قدرتهای ویژهای را از آن موجود فضایی میگیرد.

به خوبی پس زمینه اسطوره ای فیلم را بیان می کند که با توجه به آن میتوان دریافت این فیلم بیشتر از زمان ومکانی دور در آینده به گذشته های دور آدمیتوجه دارد ،در فیلم آواتار جسمی است برای انتقال جان انسان هابه موجودی فضایی برای همانند بودن با آنها ونوعی انتقال ناقص روح صورت میگیرد و در بدن دیگری زنده میشود:در بازی های کامپیوتری هم به شخصیتی که به جای او بازی می کنیم آواتار می گویند . در ضمن پیش از این هم گوگل اعلام کرده بود که باید منتظر عرضه این بازی روی پلتفرم استیدیا هم باشیم.